Goede zorg begint met
aandacht voor de cliënt
Met het Pluriform Cliëntportaal heb ik altijd inzicht in mijn dossier.
Goede zorg begint met
aandacht voor de cliënt
Met het Pluriform Cliëntportaal heb ik altijd inzicht in mijn dossier.

Eenvoud volgens cliënten ...

'Ik heb nu ook zelf inzicht in alle gegevens van het dossier, zoals metingen, formulieren en behandeldoelen. '
Cliënt
'Voorheen belden we iedere avond. Nu kijken we op het Cliëntportaal en krijgen we al een goed beeld door het fotoalbum en de activiteitenkalender.'
Mantelzorger
'Ik kan via het Cliëntportaal zelf bijdragen aan het opstellen van mijn eigen zorg- en behandelplan.'
Cliënt

Het Cliëntportaal

  • Veilig en real-time toegang tot mijn dossier. Voldoet aan de laatste privacywetgeving. Direcht inzichtelijk wie nog meer toegang tot mijn dossier heeft.
  • Ook voor mijn mantelzorgers. Familieleden en geautoriseerde hulpverleners kunnen meekijken. Mantelzorgers hebben hun eigen autorisatie.
  • Al mijn afspraken, rapportageregels en metingen kunnen inzien. Zelf kunnen rapporteren.
  • Downloaden van het zorgplan als PDF. Digitaal kunnen tekenen - of afwijzen - met een SMS-code op de telefoon.
  • Veilig communiceren met mijn begeleiders, behandelaren en mantelzorgers. Doorgeven afwijkingen op de planning.
  • Zelf in regie. Rapporteren, metingen invoeren en het zorgplan ondertekenen. Facturen downloaden en formulieren invullen.

MEER WETEN?

Lees de Case Study

Het Cliëntportaal- ‘Zorggroep Sirjon over eigen regie en cliëntparticipatie’

Wij gaan zorgvuldig om met jouw gegevens. In onze privacyverklaring lees je hier meer over.

MEER WETEN OVER ADAPCARE VOOR DE CLIëNT?

In een persoonlijk gesprek vertel ik je graag meer!

Neem contact op met Tessa Vermeulen, consultant Adapcare